Tehnoloģijas mūsu ikdienā ienāk ar vien biežāk un vairāk, tādējādi tās tiek lietotas jebkur, tostarp tās veiksmīgi kalpo uzņēmējiem, lai iepazītu savus uzņēmuma klientus. Jebkura stila uzņēmējdarbība ir tendēta uz ienākumu gūšanu, tāpēc savu pastāvīgo pircēju iepazīšana ir vitāli nozīmīga. Lai veiksmīgāk tiktu izmantoti vairāki reklāmas un pr paņēmieni un saziņas kanāli tiek lietotas visa veida datu bāzes kā arī programmatūra, kas diferencē savus klientus dažādās patērētāju grupās. Reklāmas aģentūras Latvijā nodrošina dažādus risinājumus reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju realizēšanā kā lieliem, tā maziem uzņēmējiem. Uzzini vairāk te!
Digitālā reklāmas un sabiedrisko attiecību veidi Latvijā.
Lai vieglāk izprastu kurš no reklāmas un pr rīkiem ir visveiksmīgākais, lai pielietotu savu klientu sasniegšanai, jāsaprot, kādas ir uzņēmēja vēlmes un arī vajadzības. Vispopulārākās ir dažāda veida datorizētās pastāvīgo pircēju saziņas formas, sms, epasti, interaktīvi konkursi un tamlīdzīgas aktivitātes. SMS mārketings pašlaik kļūst vistuvākais veids kā sasniegt pircēju jebkur, kur viņš atrodas. E-pasta mārketings sniedz iespēju klientam sniegt vairāk paziņojumu un arī piesaistīt vērību ar vizuālo noformējumu. Klients pats nosaka, kādu informāciju drīkst lietot lojalitātes programmu un reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju ietvaros kā arī to regulē GDPR. Lai vieglāk izprastu, kāda informācija kļūst derīga reklāmas un pr aktivitātēm, tiek lietotas visa veida datubāzes.
Lojalitātes programmas un GDPR.
Lojalitātes programmas ir vēl viena liela reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lojalitātes programmu izveidošana ir īpaši aktuāla lielveikalu ķēdēm un arī cita tipa servisa sniedzējiem. Paskatoties makā vien, redzēsim vismaz 5 dažādas plastmasas atlaižu kartes, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Stājoties spēkā jaunajiem GDPR grozījumiem, lojalitātes programmu mērķauditorijai bija nepieciešams atjaunot savus datus, lai tie atbilstu jaunajai regulai. Lai klientus mudinātu to darīt un nezaudēt lojāla klienta statusu, uzņēmēji izmantoja vilinošu reklāmas un sabiedrisko attiecību triku – atlaižu piešķiršanu nākošajam pirkumam.
Reklāmas un pr speciālista loma reklāmas un pr aktivitātēs.
Samērā svarīgi izvēlēties savām vajadzībām visatbilstošāko mārketinga instrumentu pastāvīgo pircēju sasniegšanai. Ja mārketinga rīki tiks izvēlēti neatbilstoši, pircējs tos uzskatīs par spamu turklāt, iespējams ignorēs vai izdzēsīs visu savu informāciju no servisa sniedzēju informācijas bāzēm. Reklāmas aģentūras Latvijā pārdod dažāda tipa reklāmas un pr rīkus optimālai turklāt, kvalitatīvai mārketinga startēģijas izveidei.